2011. február 21., hétfő

beteg

Nem vagyok jól. Pénteken kijött rajtam egy hasmenős-hányós vírus, szombatra elmúlt, de nem tudtam kikelni az ágyból. Vasárnap estére már kezdtem összeszedni magam, erre ma hívnom kellett reggel a párom, h. jöjjön haza Lilire vigyázni, mert rosszabbul vagyok.
Kicsilányon szerencsére csak kevéssé jelentkeztek a tünetek és nem törték meg a kedélyét.
A mégkisebb a pocakomban időnként jelez, így felőle is nyugodt lehetek, bár kissé aggódom a táplálékbevitelem miatt.
Nincs étvágyam pedig éhes vagyok, a kedvéért leerőltetem a szükséges mennyiséget. Remélem ő azért elvonja a számára szükséges anyagokat.
Fránya influenza!

Ha jobban leszek jövök képpel, elkészült a játszósszatyor :)

8 megjegyzés:

  1. Gyógyuljatok gyorsan!!!! Főleg a pocaklakó nehogy ne jusson eleséghez!!!:) Remélem, gyorsan átmegy rajtatok!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, kedves Tőletek.
    Úgy tűnik végre erőre kaptam, remélem holnap reggel is meglesz még :)

    VálaszTörlés
  3. Thanks for enter my give away !! ..lovely blog...can you out a transator on it ??? than i can read and follow you......lovely week....love Ria...

    VálaszTörlés
  4. Hope you feel better soon. Thank you for linking for my celebration blog candy. x

    VálaszTörlés
  5. Ciao I am Cri. You can play. Thank you for subscribing to Candy

    VálaszTörlés
  6. Dziękuję serdecznie, za miłe słowa, ale nie posiadam wzorów i próbek... Pozdrawiam ciepło.papa:)))

    VálaszTörlés