2011. február 9., szerda

konyhatündér

Tegnap konyhatündérkedtem :)
Na semmi komoly, csak egy 5 perces süti receptjét találtam egy követett blogban: Praktikák sok gyerekhez.

Kicsit módosítottam az egészség jegyében, liszt helyett saját örlésű tönkölyliszt került, ill a 3 ek cukor helyett 2 ek mézet tettem bele.
(egy ideje már csak rejtett cukrokat fogyasztunk néha, amit sajnos nem tudunk kiküszöbölni, hisz nem farmon élünk :D)

Készítettem házi túró rudit is, de nem nyerte el lánykám tetszését, a csokit bezzeg leette a levágott szeletről. Legközelebb mégiscsak nekiállok hengereket gyártani és nem csak őzgerincbe teszem.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon köszi az 5 perces süti ötletét, már nálunk is bevált! Most viszont kereslem az elérhetőségedet, de nem találom sehol és "inga" néven nincs regisztrát követőm, pedig ma lesz a zsákbamacsek húzása!:( Lehet, hogy más néven vagy? Sajnálnám, ha kimaradnál!...

    VálaszTörlés