2012. július 6., péntek

Főzzünk együtt! - június

Melinda játékára júniusban ezeket készítettem:

Lecsós csirke krumpliágyon
puccos elnevezés mi? :)
Egész héten grillcsirkét ettünk, különböző formációkban.
Hétvégére ez jutott: pataki tálba felkarikáztam a krumplit a többi alapanyag meg ömlesztve került rá: csirke, paradicsom, paprika. Jó lett, bár azt hittem lecsósabb lesz a végeredmény.
Még csak másodjára használtam a pataki tálat. Kicsit úgy érzem, egy sima jénai többet tud, és ezt még áztatni is kell használat előtt....



A desszertem meggyes-mákos kalács lett.
Mostanában odavagyok a kalácsért. Ez a verzió nem is tk lisztből készült, mert az nem az igazi.
De rájöttem, hogy ez sem igazán olyan mint a bolti. Nem elég könnyed. Ha van ötletetek rá, mit tehetnék még ez ügyben, áruljátok el.
A koncepció nem volt igazán kitalálva. Három részre osztottam a tésztát, és kinyújtottam.
Rászórtam a mákot és a meggyet, majd hengert formáztam.
Legközelebb egyenesen a tésztába keverem a mákot és több meggyet is elbír még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése