2013. január 20., vasárnap

Karácsony, szilveszter, de rég is volt

Karácsonyra kitaláltam, hogy fürdőbombát kapnak a szeretteim. Mivel ez egy héttel előtte jutott eszembe, sajnos a hozzávalókat már nem tudtam beszerezni, kifogytak a webshopok az egyik alapanyagból.

Következő tervem a bobbon volt, de a 23.-ai éjszakát átvirrasztottam és így se lettem kész Kata macijával,
így az utazás előtti estén hulla voltam.




Végül két ünnap közt lettem bonbongyáros, ez a termés kb 1/3-a, 1/4-e :)
Ne gondoljatok nagy dologra, aszalt gyümölcsöket áztattam vodkában, összeturmixoltam és belekevertem az olvasztott étcsokiba, majd beforgattam őket mandulába, kakaóporba meg egérkakiba.
A gyerekverzió természetesen alkohol nélkül készült.
Ilyeneket kaptak kedves szomszédaink, meg az ovónők és a dadus is az oviban.



A karácsonyi ajándékok végül ilyen szívecskék lettek (ha megtalálom a többi itthonit majd fotózom azt is),
amiket persze nem fotóztam, mert átadás előtt készült legtöbbje :)




 A szilvesztert barátnőméknél töltöttük, hasonló korú gyerekeik vannak. Dorkának egy hajpántot horgoltam odaúton. Le se vette éjszakára, ott volt a nyakában:)


2 megjegyzés:

  1. dziekuję za udział w moim CANDY :)
    życzę powodzenia w losowaniu ...

    edit: miło było tu zaglądną i co nieco "pobuszować"
    - ciekawe i różnorodne prace - SUPER !!!

    VálaszTörlés
  2. Ни слова не понимаю по венгрерски) Но нашла по картинке Валентинку ту которая участвует в конкурсе. Инга выполните пункт №4 условий конкурса и ваша работа будет принята на конкурс "Моя валентинка"

    VálaszTörlés