2013. február 11., hétfő

Lili sapkája és kesztyűje



A sapka mintája ugyanaz, mint Katáé a karácsonyi képen, csak az övé két színből készült.
Nagyon büszke vagyok rá, nincs már benne csík, ami régen a sorkezdéseknél volt :)
96g

Lili egyujjas kesztyűt szeretett volna és a készletemen levő fonalak színei nem feleltek meg neki, pirosat és rózsaszínű akart, így festettem neki. A pirossal nem is volt gondom (Colombus), de a rózsaszínnel meggyűlt a bajom.Elvileg egy órát kell főzni a fonalat, de a rózsaszín fele már fél óra után szinte színtelen lett. Így végül szórtam még festéket a vízbe és gyorsan kivettem, így is halványabb lett, mint szerettem volna.

Lili épp szeretgeti :)


És a kesztyűt belőle:

dupla szállal horgoltam, mivel menet közben jött, hogy hogy csináljam, ezért nem egészen egyforma a kettő, de a célnak megfelel. Összeöltöttem hozzá polár bélést is.                                                    80g






7 megjegyzés:

  1. Nagyon édes a nagy-kislányod! Szép lett a fonal színe!

    VálaszTörlés
  2. komplecik dla panienki śliczny.

    VálaszTörlés
  3. The pintatelotu thank you for having them in your blogroll!
    Long life to yours! ♥

    VálaszTörlés
  4. Hey you :-) Cool blog!

    Hugs
    www.rikkesunds.dk

    VálaszTörlés
  5. Inga! You are winner! You're win my Candy!
    Sorry for my bad-bad english.... I'm waitting you address and index to my e-mail - mononoke55@gmail.com

    VálaszTörlés