2013. április 21., vasárnap

Ajándékok február óta


Kingától érkezett ez a szép freeform technikával horgolt táska.


Alexandra ezt a szuper csomagot küldte.
A hímzett nagyon tetszik, a kis párnán pedig elefántok vannak hímezve.


Beata meglepetéscsomagja ezeket a szépségeket tartalmazta:

Bozena csodás filcvirággal lepett meg, sajnos a kép nem lett a lgjobb.


 Ez a cuki elefánt Olga alkotása, róla sem tudtam jó képet készíteni, így csatoltam a játék képét is.





 Magdától ezt a kedves csomagot kaptam, azt a mini pénztárcát egyszerűen imádom :)


Angel nyulát rendesen nyúzzák a lányok, a képnek még keresem a helyét, nagyon hlyes, a képeslapot és a kiskönyvet is Ő kszítette, nagyon precíz alkotások.

Belindánál egész éven át tartó karkötős-kitalálós játék volt, és az utolsó karkötőt én nyertem mint utolsó kommentelő :)
Nagyon tetszik!
A kis bross pedig a meglepi volt.


Nagyon köszönöm itt is!




2 megjegyzés:

  1. I'm glad you liked this items. Greetings from Poland.

    VálaszTörlés
  2. Cieszę się, że prezenty dotarły i się podobają :)
    Pozdrawiam z Polski
    angel

    VálaszTörlés